Full width home advertisement

Ψυχολογία

Διατροφή

Ταξίδια

Σκέψεις και Απόψεις

Νέα Μου

Άλλα Ενδιαφέροντα Άρθρα

Post Page Advertisement [Top]

Όταν τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα!

Όταν τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα!
Το Σεπτέμβρη μεταπτυχιακό σε ένα από τα καλύτερα Πανεπιστήμια του Ηνωμένου Βασιλείου!!!! (3η θέση σύμφωνα με το ranking με αντικείμενο την ιατρική, μέσα στη 10αδα σε συναφή αντικείμενα)
Με τους αληθινούς μου βαθμούς, την πραγματική μου προϋπηρεσία, τίποτα ψεύτικο, να το τονίσω. Και τίποτα τέλειο! Επιτέλους! Μία άλλη Χριστίνα. Με ένα personal statement γραμμένο πριν δύο εβδομάδες, αποκλειστικά με τα προσωπικά μου ερευνητικά ενδιαφέροντα, με λάθη (ίσως), κι όμως, με τρελή εμπιστοσύνη και προσήλωση στις ιδέες μου. Αυτές, τις ίδιες ιδέες, από τότε, όταν διάβαζα, που περίμεναν χρόνια να υλοποιηθούν.
Ευτυχώς είχε μείνει κάτι να πιστέψω σε μένα. Αλλά αν ποτέ δεν υπήρχε τίποτα δε θα διάλεγα αυτή την πορεία. Αν δεν πίστευα στον άνθρωπο δε θα επέλεγα αυτή τη δουλειά. Και ήμουν τυχερή που είχα ανθρώπους να μιλήσω, να ρωτήσω και να με συμβουλεύσουν, να με βοηθήσουν, να ακούσουν την γκρίνια μου, την απογοήτευση από την Ελλάδα, την απόγνωση στο νέο ξεκίνημα εδώ, τη δυστυχία μου. Τους ευχαριστώ τόσο πολύ. Ποτέ δεν θα καταλάβουν πόσο το χρειαζόμουν και τι έκαναν για μένα.
Μέσα από όλα αυτά έμαθα ότι όλα γίνονται για κάποιο λόγο. Ποτέ μην εγκαταλείπετε την προσπάθεια στη διαδρομή για τα όνειρα! Γιατί ποτέ δεν ξέρετε πόσο κοντά βρίσκεστε! Και γιατί το μεγαλύτερο μάθημα στη ζωή είναι να πρέπει να βρούμε τον τρόπο να κάνουμε αυτό που θέλουμε, αυτό που είναι ο εαυτός μας.
Κι ίσως έτσι έχουμε μία ευκαιρία..στην ευτυχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]