αγαπημένα Απλές Σκέψεις

Ταξίδεψε.. Παντού για τις στιγμές!

3:51 π.μ.Χριστίνα Γεωργαλλή

Και γιατί όχι; Εγώ, να ξέρεις, μέχρι σήμερα ακόμη, μαθαίνω τι παιζόταν πίσω από την πλάτη μου... Αλλά όχι. Δεν είναι όλοι ίδιοι! Δε θα πάψω να επιμένω! Δε θα συμβιβαστώ με μια σιγουριά τώρα που ξέρω! Την επόμενη φορά θα ρισκάρω ξανά, τους φόβους μου θα τους νικήσω όλους... Εγώ για να ζήσω ήρθα εδώ. Και εκεί γι' αυτό ήμουν, άλλωστε... Για το ταξίδι. Παντού για τις στιγμές. Και κάποια στιγμή, στο τέλος, θα φτάσω στην Ιθάκη μου. Αν δεν ήταν τώρα, μπορώ να έχω την ελπίδα ότι θα είναι στο επόμενο λιμάνι μου...

Για ποιο παραμύθι μιλάς; Ποιο παραμύθι αναγνωρίζει ο ερωτευμένος; Και κατόπιν εορτής, το μάθεις δεν το μάθεις, δεν μπορεί να σε αλλάξει ή να σε μεταμορφώσει σε σκληρό, άκαρδο, αναίσθητο, όπως συνήθως λέγεται. Δικαιολογίες. Μόνο ο φόβος μπορεί. Αυτός που αφήνεις να ατροφεί την καρδιά σου... και σε μεταμορφώνει σε έναν εγωιστή. Φαινομενικά εγωιστής, γιατί φωνάζεις για επιβεβαίωση και αποδοχή. Κι αφού το αφήνεις να συμβεί (όχι συνειδητά βέβαια), μεταφέρεις τις ευθύνες σου στους άλλους, δεν καταλαβαίνεις τη δική σου, ενώ ταυτόχρονα νιώθεις ότι κανείς δε σε καταλαβαίνει, ότι δε θα βρεις πουθενά αυτό που ψάχνεις. Δεν καταλαβαίνεις ότι από μόνος σου δεν επιβιβάζεσαι στο πλοίο.. Το ξέρω, το έκανα..και σου λέω ξανά... Το ταξίδι. Μόνο το ταξίδι!

Από δω και πέρα πια, μπορούν να πιστεύουν ότι θέλουν.... 




You Might Also Like

0 σχόλια/comments

My instagram photos!

Instagram

Φορμα επικοινωνιας