ζωή κατάθλιψη

Κατάθλιψη… Μην την αφήσετε να σας νικήσει!

11:10 π.μ.Χριστίνα Γεωργαλλή

Με χαρά φιλοξενώ στην ανάρτησή μου τις σκέψεις της Τίνας από το It's my life by Tina Michaelidou σχετικά με την κατάθλιψη.

Η Τίνα είναι συνεργάτιδα στο ψηφιακό περιοδικό "EDit your life". Η ίδια συμβουλεύει:

«Η Κατάθλιψη εμένα μου χτύπησε πριν τρία χρόνια, τρία ολόκληρα χρόνια το περνούσα μόνη μου κανείς δεν ήξερε και κανείς δεν φανταζόταν. Δεν μιλούσα γιατί δεν ήθελα να με λυπούνται, ήθελα τον χρόνο μου και έψαχνα την δύναμη και τον τρόπο για να το ξεπεράσω. Τρία ολόκληρα χρόνια πάλευα, ο 1ος χρόνος ήταν δύσκολος, κλάματα, στεναχώριες, το σπίτι να με πνίγει και να νιώθω πως δεν αντέχω άλλο μέσα σε τέσσερις τοίχους.

Κάθε φορά που έβγαινα έξω μου έλειπε το κρεβάτι μου, άλλωστε όπως έχω πει σε πολλά άρθρα μου «ο ύπνος για εμένα είναι ο πιο γλυκός μου θάνατος», κοιμάσαι και δε σκέφτεσαι τίποτα, είναι σαν να κατεβάζεις διακόπτες, άλλες πάλι νύχτες σε επισκέπτεται ο Μορφέας και οι αναμνήσεις και δεν σε αφήνουν να κοιμηθείς.

Μετά τον 1ο χρόνο έμαθα να κλειδώνω τις αναμνήσεις και να ονειρεύομαι χαρούμενα πράγματα όσο μπορούσα. Και πάντα το ίδιο όνειρο: ένα κοριτσάκι που του είχαν στερήσει το χαμόγελό του και το ξαναβρήκε, αυτή ήμουν εγώ.

Η κατάθλιψη πάντα θα εμφανίζεται αλλά μπορείς να την καταπολεμήσεις:

1. Καταρχήν με χαμόγελο, ναι ναι καλά διάβασες έχεις μια δύναμη μέσα σου ενεργοποίησέ την και χαμογέλα σου πάει!!!
2. Μην διστάσεις να μιλήσεις στην οικογένειά σου θα σε στηρίξουν
3. Μην διστάσεις ακόμα και να μιλήσεις σε κάποιον ειδικό εκείνος θα σε βοηθήσει πολύ και σαν 3ο άτομο θα τα δει πιο αντικειμενικά και δεν θα σε κρίνει (και όχι δεν δέχομαι τον όρο είμαι άρρωστος δεν έχεις τίποτα απλά περνάς μια δύσκολη φάση στη ζωή σου)
4. Απομάκρυνε άτομα που σε κάνουν να νιώθεις άσχημα, που λένε «έλα μωρέ δικαιολογίες σιγά που έχεις κατάθλιψη επίτηδες το κάνεις», απομάκρυνέ τους και βρες άτομα που πραγματικά σε αγαπούν
5. Κάνε πράγματα που σε γεμίζουν, και αν δεν έχεις όρεξη απλά προσπάθησε μη το βάζεις κάτω

Και μην ξεχνάτε το κυριότερο: Να χαμογελάτε γιατί σας αξίζει!!!» 

You Might Also Like

1 σχόλια/comments

  1. Στο μπλογκ μου σε περιμένει βραβείο!
    Έλα να το πάρεις από εδώ http://www.despinasstudio.gr/2015/09/liebster-award-despinasstudio.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

My instagram photos!

Instagram

Φορμα επικοινωνιας