Απλές Σκέψεις Από το ημερολόγιό μου

Keep calm and... Ζήσε!

4:57 π.μ.Χριστίνα Γεωργαλλή

Έχω μήνες, μπορεί και χρόνο/χρόνια που δε γράφω πια. Ή μάλλον που δε γράφω πια στο blog. Γιατί πάντα γράφω. Για μένα. Το γράψιμο είναι μία ανάγκη όπως και οι άλλες: η μουσική, η έξοδος, οι φίλοι, ο έρωτας… Απλώς δεν είναι για όλους...

Μου έχει λείψει αυτό με τα blogs. Λυπάμαι που δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ. Θυμάμαι κάποτε ξενυχτούσα για να σχολιάζω και να γράφω, να επισκέπτομαι φιλικά blogs, να ανταλλάσσω απόψεις… Δυστυχώς ο άνθρωπος αλλάζει, φίλοι μου. Χάνει τον αυθορμητισμό του… Εγώ βέβαια δεν ξέρω αν θα τον χάσω ποτέ.! Αλλά ξέρετε τι πιστεύω; Όταν θέλεις κάτι βρίσκεις χρόνο. Αλλά είμαι άνθρωπος που «χάνω» στη διαχείριση του χρόνου μου. Είμαι τόσο αυθόρμητη –ονειροπόλα, μάλλον, θα έλεγα– που τα όνειρά μου καταλαμβάνουν πολύ περισσότερο χρόνο στην καθημερινότητά μου, απ’ ότι καταλαμβάνουν τα σχέδια για την υλοποίηση τους! Μπορεί για μέρες να είμαι σπίτι, να ξετρυπώνω διάφορα, να διαβάζω, να θυμάμαι, να κάνω όνειρα, να σκέφτομαι πώς θέλω να είναι η ζωή μου, ή πως θα ήθελα και τι πρέπει να κάνω για να το πετύχω, αλλά εν τέλει χάνω τόσες μέρες για όνειρα χωρίς να μπαίνω στη δράση, χωρίς να κάνω τίποτα!

Πρέπει να οργανωθώ όμως. Μία νέα περίοδος ξεκινά για μένα. Δεν ξέρω και δεν μπορώ να είμαι σίγουρη ότι όλα θα πάνε όπως τα θέλω, μάλλον πρέπει να κοπιάσω αρκετά και να «συμβιβαστώ» στην αρχή. Όμως στα 23 μου συνειδητοποιώ ότι δεν φοβάμαι το μηδέν. Δεν φοβάμαι τίποτα. Και δεν πρέπει να φοβάμαι! Κανείς δε χάνεται. Αν έχεις θέληση ξεπερνάς κάθε φόβο, κάθε εμπόδιο, κάθε αμφιβολία. Κάποτε φοβόμουν… Πολλά: τη μοναξιά, το θάνατο, την ανεργία, τους ανθρώπους, τις σχέσεις… Τώρα θέλω να είμαι ελεύθερη… Και είναι ελεύθερος, όχι όποιος δε φοβάται, αλλά όποιος μπορεί να αντιμετωπίσει τους φόβους του!



ΥΓ: Κάθε Μάιο που έχω γενέθλια με πιάνει η κρίση, το παρατηρήσατε κι εσείς, ε;


Εύχομαι όλα να πάνε καλά. Σε όλους. 
Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι! 

You Might Also Like

2 σχόλια/comments

  1. Καλή συνέχεια σε όλα! Όμορφες σκέψεις, είναι καλό να προβληματίζεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Δέσποινα! Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

My instagram photos!

Instagram

Φορμα επικοινωνιας