Απλές Σκέψεις Κοινωνικά

"Επιστολή" στην Υπουργό Παιδείας για τις συγχωνεύσεις στην Τριτοβάθμια Εκπάιδευση

9:13 π.μ.Χριστίνα Γεωργαλλή


Για ακόμη μια φορά απογοητευμένη με όλα αυτά που γίνονται στη χώρα μου, και συγκεκριμένα τώρα με τον πανεπιστημιακό «Καλλικράτη», με συγχωνεύσεις, δηλαδή, ΑΕΙ-ΤΕΙ. Για τη δική μου σχολή έχουν ακουστεί διάφορα σενάρια, όπως ότι θα μεταφερθεί στην Άρτα ή θα ενσωματωθεί σε αίθουσες της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.  Τίποτα δεν ξέρουμε ακόμη με σιγουριά, καθώς, πριν τις τελικές αποφάσεις, δεν ανακοινώνεται τίποτα από κανένα μέσο πληροφόρησης σχετικά με το ποιες ακριβώς ανακατατάξεις θα γίνουν, ενώ ταυτόχρονα διάβασα  πως το Υπουργείο δεν έχει ανακοινώσει κανένα τέτοιο «σενάριο». Ελπίζω και εύχομαι να μην γίνει τίποτα από τα παραπάνω και θα εξηγήσω τους λόγους παρακάτω, σε μία «επιστολή» προς την Υπουργό Παιδείας , δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, κυρία Άννα Διαμαντοπούλου. 



Προς: Υπουργό Παιδείας, δια Βίου                 Ιωάννινα 6/4/2011
          Μάθησης και Θρησκευμάτων 
          κα Άννα Διαμαντοπούλου


Θέμα: ΑΠΟΨΗ ΕΝΟΣ ΑΠΛΟΥ ΠΟΛΙΤΗ για
          τις συγχωνεύσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση


Αγαπητή κυρία Διαμαντοπούλου,
Δεν θυμάμαι να με ρωτήσατε, αν θα ήθελα να μεταφερθεί ή συγχωνευτεί ή ενσωματωθεί η σχολή που ΕΠΕΛΕΞΑ να φοιτήσω. Επιπλέον, δεν ρωτήσατε όλα αυτά τα παιδιά αν θέλουν να αλλάξουν περιβάλλον, τη στιγμή που έχουν φύγει από τα σπίτια τους και κατάφεραν με τόσες δυσκολίες να δημιουργήσουν από την αρχή μια καινούργια καθημερινότητα. Πώς θα μας αναγκάσετε να αλλάξουμε μέρος ενώ έχουμε βρει εδώ σπίτι, δουλειά, ασχολίες; Κι ας υποθέσουμε πως συμβαίνουν όλα αυτά, ποιος μπορεί να μας εγγυηθεί ότι οι σπουδές μας θα έχουν ποιότητα και δεν θα υπάρχει πρόβλημα με την αναγνώριση του πτυχίου μας; Γιατί έχω την εντύπωση κυρία Διαμαντοπούλου, ότι ακόμη και αν το πτυχίο μας έχει αντίκρισμα, η ποιότητα των σπουδών μας θα μειωθεί σημαντικά. Και ποιος σας είπε ότι δεν έχουμε δικαίωμα στην ποιότητα των σπουδών μας; 

Ακόμη, υποτίθεται πως όλα αυτά γίνονται στο πλαίσιο των μέτρων για την ανόρθωση της οικονομικής μας κατάστασης… Ποιον κοροϊδεύετε; Με το κλείσιμο των σχολών και το σχολείων θα βελτιωθεί η οικονομική μας κατάσταση; Όταν θα μείνουν τόσοι άνεργοι καθηγητές ή δημόσιοι υπάλληλοι του προσωπικού, το οποίο χρησιμεύει στις σχολές με τις τόσες γραφειοκρατικές διαδικασίες που συνεχίζουν να υφίστανται εξ’ αιτίας σας; Και τι θα συμβεί με τα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες; Αφού θα μειωθούν τόσο οι θέσεις και ο αριθμός των εισακτέων, οι βάσεις θα εκτοξευθούν στα ύψη… Πόσο θα πρέπει άραγε να γράψουν αυτά τα παιδιά για να περάσουν στις σχολές που επιθυμούν; Και γιατί να πρέπει να καθορίζεται η σχολή που ΘΕΛΟΥΜΕ από την ζήτηση που υπάρχει από άλλα παιδιά;! Πότε η παιδεία θα είναι αξιοκρατική; Και πιστεύετε πως με αυτά τα μέτρα θα γίνει; Γιατί εγώ πολύ αμφιβάλλω κυρία Διαμαντοπούλου…

Εγώ ζω 20 χρόνια σε αυτή τη χώρα και τόσα χρόνια στα θρανία ακούω από δασκάλους μου να λένε ότι όλη η ζωή είναι μπροστά μου.! Φτάνοντας στο Πανεπιστήμιο, άκουγα καθηγητές σε μαθήματα ψυχολογίας που έλεγαν ότι σε αυτή την ηλικία θα έπρεπε να νιώθουμε πως έχουμε τόσα πολλά να κάνουμε και δεν προλαβαίνουμε γιατί νιώθουμε ακριβώς αυτό, ότι όλη η ζωή είναι μπροστά μας! Τόσα χρόνια άκουγα από τους ίδιους ανθρώπους ότι τα χρήματα δεν φέρνουν την ευτυχία! Που είναι όλα αυτά; Γιατί εγώ δεν τα ζω; Και πώς να τα ζήσω; Όταν για τα πάντα σκέφτομαι ότι δεν έχω χρήματα άρα ότι δεν μπορώ και να τα υλοποιήσω; Όταν είμαι κλεισμένη στο σπίτι επειδή δεν έχω λεφτά και δεν θέλω να ζητήσω από τους δικούς μου γιατί ξέρω την κατάστασή τους; Μπορώ εγώ να ζήσω τη ζωή μου; Να βγω για καφέ, να πάω διακοπές, να μορφωθώ; Γιατί μην ακούσω ότι η παιδεία και η εκπαίδευση είναι δωρεάν γιατί θα εξοργιστώ πολύ περισσότερο απ’ όσο έχω ήδη εκνευριστεί.!! Και ξέρετε ποιο είναι το χειρότερο κυρία Διαμαντοπούλου; Ότι δεν εκνευρίζομαι απλώς, αλλά ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΜΑΙ! Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πώς είναι το μέλλον που μας προσφέρεται; Να σας απαντήσω εγώ: ΑΒΕΒΑΙΟ είναι. Και όταν ένα αβέβαιο μέλλον φοβίζει τους νέους, οι οποίοι θα έπρεπε να είναι η δύναμη αυτού του τόπου, τότε νομίζω ότι έχετε αποτύχει ως πολιτικοί ηγέτες, αν μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτή τη λέξη που πιστεύω ότι δεν ταιριάζει καθόλου…

You Might Also Like

11 σχόλια/comments

  1. Υπέροχο κείμενο(ένα ορθογραφικό λαθάκι απροσεξίας στο τέλος στο επισημαίνω για να το διορθώσεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ Δέσποινα για τα καλά σου λόγια.. Αλλά σε ποιο λάθος αναφέρεσαι; Δεν το βρίσκω.. Λες να μην ήταν απροσεξίας τελικά;;;; :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ καλο το κειμενο σου!!!!
    Μιά νεα εβδομάδα ξεκινάει με ελπίδες και αισιοδοξία πως όλα θα πάνε καλά!!!!!!!
    Καλη εβδομαδα να εχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ' ευχαριστώ SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ!! Καλό Πάσχα και σε σένα, καλή ανάσταση..!!!! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια στο ευλογημένο χέρι σου, βρε κορίτσι μου, ωραία τα γράφεις της Υπουργού μας. Μιας κι είναι άγιες μέρες, βέβαια, να σου ευχηθώ καλή ανάσταση κι απ' τα πάθη μας ως κοινωνίας κι αισιοδοξία κι ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο!
    Όσον αφορά το ορθογραφικό λαθάκι που μάλλον η φίλη σου Δέσποινα επεσήμανε ίσως αναφερόταν στο ρ. προσφέρεται (εννοώντας ότι γράφεται στο τέλος με -ε αν αναφερόσουν στην κα Διαμαντοπούλου) . Εσύ όμως μάλλον αναφέρεσαι στην κοινωνία. Ή δεν είναι έτσι;ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δες αυτό που είναι δικό μου: http://myworldinoblivion.blogspot.com/2011/03/blog-post.html και αυτό που είναι του σχολείου μου: http://14ogymlyk.blogspot.com/2011/04/blog-post.html ΑΝ ΘΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    Και φέτος την Πρωτομαγιά
    η φύση όλη γιορτάζει
    κι εύχομαι όλη σου η ζωή
    με άνοιξη να μοιάζει.
    ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ -ΟΛΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριε Matziri, σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Κάποιος θα έπρεπε να τα πει αν και τον τελευταίο καιρό αμφιταλαντεύομαι ανάμεσα στο πόσο ωφέλιμο ή ανώφελο είναι τελικά να αντιδράς. Νομίζω όμως πως όσο και να μεμψιμοιρώ μερικές φορές, καταλήγω και πάλι στο ότι δεν υπάρχει χειρότερο από το να σιωπώ, ακόμη κι αν η φωνή μου δεν ακουστεί πουθένα.
    Σας ευχαριστώ επίσης για τις πασχαλινές ευχές παρόλο που δεν πρόλαβα για να τις ανταποδώσω.!

    ΥΓ: Το λάθος δεν είναι λάθος, αυτό ήθελα να γράψω "που μας προσφέρεται" (παθητική φωνή).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Tarquinius

    Έριξα μια ματιά στα ιστολόγια που μου έστειλες! Έγινα και αναγνώστης. Ελπίζω μόνο να έχω χρόνο να διαβάσω και να σχολιάζω όπως τόσο πολύ θέλω να κάνω... Να ξέρεις πως χαίρομαι πολύ που το σχολείο σου αντιδρά με τις συγχωνεύεσεις.. Περισσότερα θα πω σε σχόλιο, μην τα λέω όλα εδώ.!!

    Να είσαι καλά.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ, πάλι δεν πρόλαβα για να στείλω κι εγώ τις ευχές μου..!! Σ' ευχαριστώ πολύ πάντως και να' σαι καλά που περνάς κι από μένα! Εύχομαι να πάει καλά όλος ο Μάης! Για να μην πω καλό καλοκαίρι από τώρα, γιατί εγώ έχω αρχίσει ήδη τις διακοπές με την επίσχεση στη σχολή..!! Τι τραβάμε κι εμείς οι έρημοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

My instagram photos!

Instagram

Φορμα επικοινωνιας