Άλλα

Βραβείο αξιαγάπητου μπλοκ...

12:26 π.μ.Χριστίνα Γεωργαλλή

Οι παρακάτω bloggers μου έδωσαν το βραβείο του πιο αξιαγάπητου μπλοκ:

γυάλινο δάκρυ
Theo ο κηπουρός
gekoudi
Χρύσα


(ελπίζω να μην ξέχασα κανέναν)

Σύμφωνα με τους κανόνες:
α) Δεχτείτε αυτό το βραβείο, αναρτήστε το στο blog σας μαζί με το όνομα του ατόμου που σας βράβευσε (το link και το blog).

β) Απονείμετε το βραβείο αυτό σε άλλα 15 (που μόνο σε 15 δεν μπορώ να το δώσω :-Ρ) αξιαγάπητα blogs.

γ) Θυμηθείτε να επικοινωνήσετε με τους bloggers και ενημερώστε τους ότι τους επιλέξατε γι’ αυτό το βραβείο.



Έτσι λοιπόν απονέμω κι εγώ με τη σειρά μου το βραβείο αξιαγάπητου μπλοκ στους:

Ανέμη

Αγγελική

Ανασαιμιά

Έλενα

ΝΕΝΙ

Xaroylita

Κώστα Βλούτη

Mικρό Αλήτη

Άνεμο

Me_To_aSeToN_STo_XeRi

Αναστασία

Πράσινη κλωστή δεμένη

Lee

Ιωάννα-carino



Και φυσικά ανταποδίδω σ' αυτούς που μου το χάρισαν!

Σας ευχαριστώ πολύ!!!

You Might Also Like

13 σχόλια/comments

  1. Χριστινάκι μου γλυκό σ ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Συγχαρητήρια και σε σένα.
    Αυτό πόυ κερδίζουμε εδώ μέσα είναι η επαφή που έχουμε μεταξύ μας και η επικοινωνία, ποιο σημαντικά από τα βραβεία.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To Milch εκτόξευσε το shop στην Σουμποτίτσα
    πρέπει να το σέβονται και να του κάνουν γούτσου γούτσου στην κοιλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο Χριστίνα!!!! Πραγματικά είσαι ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΗ!!!!.... ο μικρός αλήτης σε ευχαριστεί πολύ για την βράβευση....

    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε ευχαριστώ πολύ για το δωράκι.... Να είσαι καλά.... Φιλάκια πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χριστινα μου είδα πως έχεις βάλει τισ σχολές που σε ενδιαφέρουν και ζητάς τη γνώμη μας. Ψήφισα αλλά θα ήθελα να σου πω και τη γνωμή μου πιο εμπεριστατομένη. Προτείνω στα ΤΕΙ λογοθεραπείας. Είναι πολύ καλη σχολή με μέλλον και πολύ μεγαλύτερο ποσοστο απο τις άλλες που προτείνεις να βρεις δουλειά μετά...Μην κοιτάς μόνο τι σου αρέσει αλλά και τις προοπτικές του κάθε επαγγέλματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Αναστασία

    Ναι Αναστασία μου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Η επικοινωνία είναι το παν..

    Φιλάκια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Mikros Alitis

    Ευχαριστώ πολύ!! Και... ανταποδίδω!!

    Να' σαι καλά, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Πράσινη κλωστή δεμένη

    Δεν κάνει τίποτα!

    Τα Τει Λογοθεραπείας θα είναι η 3η μου επιλογή, απλώς γιατί μου αρέσει η κοινωνιολογία και κόλλησα ότι θα πάω εκεί.. Ευχαριστώ για την γνώμη σου πάντως!!

    Φιλάκια πολλά, να' σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σε ευχαριστω πολυ αν και ντρεπομαι με τα βραβεια αν θελεις θα ηθελα να στειλω ενα βραβειο στην υπεροχη κω μου θυμιζει υπεροχα πραγματα μιας και την εχω ζησει και καλοκαιρι και χειμωνα να σε καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Άνεμος

    Δεν κάνει τίποτα..

    Πολύ ευχαρίστως να δεχτώ το βραβείο σου αν και εμένα η Κως δε μου αρέσει! Μου θυμίζει πράγματα επίσης, όχι βέβαια και τα καλύτερα, αλλά δε μου αρέσει..

    Σ' ευχαριστώ πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Deathalicious

    Δεν κάνει τίποτα, το αξίζετε!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

My instagram photos!

Instagram

Φορμα επικοινωνιας