Μπλοκοπαίχνιδο: Ιστοριούλα με μπλοκο-χρήστες

6:27 π.μ.Χριστίνα Γεωργαλλή

Στο παιχνίδι με κάλεσε ο Theo ο κηπουρός. Εγώ καλώ με τη σειρά μου όλους τους παρακάτω. Ελπίζω να σας αρέσει!... (Είναι εμπνευσμένο από τα λόγια μιας ευτυχισμένης φίλης...)



Τη μέρα που παντρεύτηκα ήμουν πραγματικά πολύ ευτυχισμένη. Έτρεξα να γράψω το γεγονός στο ημερολόγιο της χαράς. Ο γάμος είναι μια υπόθεση τόσο περίπλοκη, όσο και απλή. Αφήνεις πίσω σου την παλίρροια και αφήνεσαι να σε ταξιδέψει στη Wonderland.

Στο
ημερολόγιο Ζωής γράφτηκαν σελίδες απερίγραπτης χαράς μετά τη γέννηση της κόρης μου. Τα πολύχρωμα όνειρά μου έγιναν πραγματικότητα γιατί η ζωή μέσα στην οικογένεια είναι στ’ αλήθεια ένα κοκτέιλ ονείρων! Όμως το να μεγαλώνεις παιδιά είναι και ένας Αγώνας Ζωής. Σχεδόν κάθε μέρα έχουμε την εξής χελωνοκουβέντα:

-
Μαμά, να’ μια κι εγώ!
-Είσαι
ένας μικρός αλήτης. Γιατί δεν έφαγες το φαγητό σου;
-Όχι μαμά, εγώ το έφαγα. Ο
Γκροτέσκος το άφησε. Ήταν νοστιμότατο μάλιστα! Μπορώ να πάω έξω τώρα;
-Που δηλαδή;
-Θέλω να πάω στον
κήπο να παίξω και να κάνω μυστήρια πειράματα. Θα σου μαζέψω και χαμομηλάκι απ’ το διπλανό χωράφι!
-Και με ποιον θα πας;
-
Με καλή παρέα!
-Μα καρδιά μου το πάει για βροχή… Θες να αρρωστήσεις πάλι;
-Έλα βρε μαμά θα πάρω μαζί μου την κόκκινη ομπρέλα.
-Κι αν την πάρει ο
Άνεμος;
-Όχου.. Όλο
λόγια της πλώρης είσαι.
-Καλά πήγαινε αλλά μην αργήσεις.

Και το βράδυ:

-Θα μου πεις ένα παραμύθι;
-Φυσικά γλυκιά μου! Ποιο θέλεις;
-Θέλω ή της
Μαρίας Τζιρίτα ή του Μερκούριου Αϋτζή ή της Πασχαλίας Τραυλού ή του Κώστα Στοφόρου
-Εντάξει.. «
Πράσινη κλωστή δεμένη…»

Έπειτα έρχονται
σκέψεις της στιγμής, σκέψεις χωρίς λόγο… Ένα γυάλινο δάκρυ χαράς κύλησε στο πρόσωπό μου. Έτσι άραγε να είναι η ευτυχία; Ψίθυροι ακούγονται στο μυαλό μου και μου λένε: «ΜΗΝ ΑΦΗΣΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ». Τότε θυμήθηκα τα όνειρά μου.. Ναι, αυτή είναι η ευτυχία….



You Might Also Like

12 σχόλια/comments

  1. Όμορφο Χριστίνα. Να είσαι καλά, καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο ρε Χριστίνα! Ειλικρινά μου άρεσε πολύ ο τρόπος που χώρεσες τόσους φίλους μέσα σε μια ιστορία... εκπληκτικό!
    Σ'ευχαριστώ που είμαι μέσα σ'αυτούς!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστίνα είσαι πολύ επινοητική. Καλή εβδομάδα κοριτσάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Theo σ' ευχαριστώ αλλά δεν συγκρίνεται με το δικό σου!

    Καλή εβδομάδα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ' ευχαριστώ Ειρήνη μου! Σιγά, αν θέλει κανείς όλα τα μπορεί...

    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρύσα σ' ευχαριστώ κι εσένα! Καλά για το επινοητική ουδέν σχόλιον! χαχαχα

    Καλή εβδομάδα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο, μπράβο σου! Θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να γράψεις ένα τέτοιο κείμενο, αλλά τα κατάφερες μια χαρά! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πού είναι το σχολιάκι μου ..... Που ήρθα το πρωί και άφησα εεεεεεεεε......

    Είμαι 100% σίγουρη. Αποκλείεται να το είδα στον ύπνο μου....

    Ήταν υπέροχη η ανάρτηση σου... Σε ευχαριστώ κούκλα ... Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εγώ δύσκολο το θεωρούσα Μαρία αλλά να που τελικά μετράει η προσπάθεια και όταν έχεις όρεξη για να κάνεις κάτι...

    Φιλάκια, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Xaroylita άφησες σχολιάκι;; Δεν υπάρχει τίποτα εδώ ούτε ενημερώθηκα, μάλλον λάθος θα κάνεις.. Πάντως σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και δεν κάνει τίποτα!

    Φιλάκια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρρρρρρρρρρρρρρρρρρ!

    Είμαι το Milch!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

My instagram photos!

Instagram

Φορμα επικοινωνιας