Κοινωνικά

Σχετικά με την προσπάθεια κατά του Καρκίνου του Μαστού, Παγκόσμια Ημέρα στις 22 Οκτωβρίου

11:49 π.μ.Χριστίνα Γεωργαλλή

Πριν λίγες μέρες μπήκα σε μία ιστοσελίδα, από την οποία δίνονται πληροφορίες για να ενισχύσετε, στέλνοντας sms ή παίζοντας ένα παιχνίδι, την Τηλεφωνική Γραμμή Στήριξης του Πενελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού "Άλμα Ζωής"... Αν θέλετε επισκεφτείτε το συγκεκριμένο site:
http://www.oloiroz.gr/ Θα ήθελα όμως να πω πως αυτή η ιστοσελίδα με έβαλε σε σκέψεις και μου έδωσε μία ιδέα. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού, που γιορτάζεται την 22η μέρα του Οκτωβρίου, θα ήθελα να καλέσω όλους να κάνουν αν θέλουν ένα από τα παρακάτω:

*Να ντυθούν στα ροζ, να βγάλουν φωτογραφίες και να τις στείλουν στο Xristina12.05@gmail.com
*Να στείλουν μία φωτογραφία σχετικά με αυτό ή φωτογραφία με το σήμα του καρκίνου του μαστού, αν δεν επιθυμούν να στείλουν δική τους, στην ίδια διεύθυνση (Xristina12.05@gmail.com)

Θα τις δημοσιεύσω με το όνομά σας σε μπλόκ.
(Επίσης αν θέλετε μπορείτε στο e-mail σας να στείλετε και τη διεύθυνση του μπλοκ σας για να συμπεριληφθεί μαζί με την προσπάθειά σας ή να γράψετε οτιδήποτε θέλετε)

Θα βρείτε τις αναρτήσεις σας στο: http://xristinagewrgallhdeitetikataferame.blogspot.com/


Να πω επίσης πως εγώ έγινα αρωγό μέλος στο σύλλογο "Άλμα Ζωής" και στέλνω κάποιο ποσό το χρόνο, το οποίο είναι ελάχιστο σε σχέση με αυτά που μπορούμε να προσφέρουμε σ'αυτές τις γυναίκες. Εσύ αν επιθυμείς, μπορείς:

-Εάν είσαι γυναίκα με εμπειρία καρκίνου μαστού, μπορείς να γίνεις μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού, "Άλμα Ζωής", έτσι ώστε να απολαμβάνεις όλες τις υπηρεσίες που παρέχει ο Σύλλογος (Ατομική συμβουλευτική, συμμετοχή σε ομάδες θεραπείας, βιωματικά σεμινάρια, εκπαιδευτικά σεμινάρια κτλ). http://www.breastcancerhellas.gr/default.asp?pid=36&la=1

-Γίνεις αρωγό μέλος, να συμμετέχεις στις εκδηλώσεις του Συλλόγου και να συνεισφέρεις στα προγράμματά του. Η συνδρομή για τα αρωγά μέλη είναι 50 € το χρόνο ενώ για τις αρωγές εταιρίες ανέρχεται στο ποσό των 100 €. http://www.breastcancerhellas.gr/default.asp?pid=37&la=1

-Υποστηρίξεις το έργο του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού "Άλμα Ζωής" κάνοντας μια δωρεά. http://www.breastcancerhellas.gr/default.asp?pid=39&la=1

-Γίνεις εθελόντρια. (Αν είσαι γυναίκα με εμπειρία καρκίνου μαστού και θες να προσφέρεις βοήθεια και στήριξη σε άλλες γυναίκες με παρόμοια εμπειρία μπορείς να γίνεις μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου και να παρακολουθήσεις το Εκπαιδευτικό σεμινάριο για τις νέες εθελόντριες. [...]) http://www.breastcancerhellas.gr/default.asp?pid=38&la=1


Είναι, για μένα, μια σπουδαία ενέργεια του συλλόγου αυτού, καθώς το στήθος αποτελεί σύμβολο για μία γυναίκα, σε συνδυασμό με το ότι ο καρκίνος είναι ένα σοβαρό πρόβλημα για την υγεία του καθενός.
Αυτή είναι μία δική μου προσπάθεια που απλά ήθελα να δω την πορεία της. Θα ήθελα αν μπορείτε να την ενισχύσετε κι εσείς. Στόχος μου είναι να έχω όσο τον δυνατών περισσότερες φωτογραφίες μέχρι την Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού.



Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Θα βρείτε τις αναρτήσεις σας στο: http://xristinagewrgallhdeitetikataferame.blogspot.com/



γράφτηκε από Χριστίνα Γεωργαλλή

You Might Also Like

16 σχόλια/comments

  1. χαίρομαι που σε βρήκα... θα κάνω κάτι ροζ........ και θα σου στείλω!!!!!!!!!

    σε φιλώ... να είσαι πάντα δυναμική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζαχαρούλα μου θα προσπαθήσω,στο υπόσχομαι!
    Να μου στείλεις,θα περιμένω!
    Και θα χαρώ πολύ να είσαι η πρώτη που ανταποκρίθηκε!
    Αν μπορείς προώθησέ το και σε άλλους!
    Φιλάκια πολλά και σ'ευχαριστώ για την στήριξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστίνα μου ο καρκίνος του μαστού μου πήρε ένα πολύ αγαπημένο πρόσωπο οπότε θα κάνω ότι μπορώ για να στηρίξω την προσπάθεια αυτή.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σου έστειλα το mail... είναι αυτό που ήθελες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αξίζει η προσπάθειά σου !
    Μπράβο για την πρωτοβουλία σου !

    Κατι σου 'εστειλα κι εγώ !

    Καλημέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αξίζει η προσπάθεια σου συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαράκι μου λυπάμαι πάρα πολύ γιατί είναι όντως κάτι πολύ οδυνηρό.. Σ'ευχαριστώ κι εσένα για την δική σου συμμετοχή,θα περιμένω! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ζαχαρούλα μου το πήρα και το δημοσίευσα κιόλας,είναι πολύ γλυκό! Και βέβαια μου κάνει,στελνετε και γράφετε ότι σας αρέσει! Ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ιφιγένεια, και το δικό σου e-mail το πήρα και η εικόνα σου έχει αναρτηθεί. Ωστόσο η παρουσίαση, που πρέπει να πω πως μου άρεσε πάρα πολύ, δεν γίνετε να αναρτηθεί! Προσπαθώ να βρω τρόπο να τη βάλω σε παράθυρο ή κάπου γιατί πιστεύω πως αξίζει αλλά.. Πες καμμιά ιδέα. Σ'ευχαριστώ πολύ κι εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φανούλα σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Αν θες μπορείς να συμμετέχεις κι εσύ! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπορείς να γραψεις αυτά που λέει η παρουσιαση σε απλό κειμενο .. κι εγω νομίω πως λέει πολλά .

    Καλό απόγευμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα έχω βάλει σε ένα αλλο χώρο και έχω βάλει στο μπλοκ μου πάνω πάνω έναν σύνδεσμο για να οδηγεί εκεί. Σκέφτηκα ότι αν τα βάλω σε ανάρτηση κανονική θα είναι διασκορπισμένα και θα χαθούν μετά από πολλές αναρτήσεις καινούριες. Ηθελα να είναι πάντα στην άκρη και να τα βρίσκουμε και όλα μαζεμένα. Εσείς τι λέτε; Θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο απ΄το να ανοίξω καινούριο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ιφιγένεια, κάθισα και έφτιαξα τις εικόνες για να είναι στη σωστή μορφή και της έβαλα σαν παρουσίαση με τη βοήθεια του slide.com. Όχι όλες όμως. Θα φτιάξω και τις υπόλοιπες και θα το συνεχίσω, Ελπίζω να σου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. και εγω δηλωσα συμμετοχη και εφτιαξα την δικη μου φωτογραφια σε ροζ

    μπραο για την πρωτοβουλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εξαιρετική ανάρτηση!
    Θα στείλω κι εγώ κάτι ροζ!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

My instagram photos!

Instagram

Φορμα επικοινωνιας